
Microsoft підтвердила звільнення близько 4 % персоналу — це приблизно 9 000 співробітників, повідомляє . У штаті Вашингтон, де розташована штаб-квартира компанії, роботу втратили 830 осіб. Цей крок став третім етапом скорочень у 2025 році після хвиль у травні та червні, коли загалом звільнили понад 6 000 працівників.
Загалом за останні місяці Microsoft зменшила штат більш ніж на 15 000 осіб по всьому світу. Найбільше постраждали працівники у відділах розробки, програмного забезпечення, продажів, маркетингу, а також у геймінговому підрозділі Xbox.
Причини: реструктуризація та інвестиції в AI
Керівництво компанії наголошує, що звільнення не пов’язані з результатами роботи співробітників. За словами фінансової директорки Microsoft Емі Худ, мета — спростити ієрархію управління та підвищити гнучкість команд. Компанія прагне створити ефективніші робочі процеси за рахунок зменшення управлінських ланок.
CEO Satya Nadella неодноразово підкреслював, що Microsoft переходить у фазу глибокої технологічної трансформації — зокрема через масштабні інвестиції у хмарну інфраструктуру та штучний інтелект. У 2025 фінансовому році компанія витратила на ці потреби понад $80 мільярдів, що на $25 мільярдів більше, ніж торік.
Штучний інтелект — не заміна людям, а витратна потреба
Попри впровадження AI, Microsoft не позиціонує технології як прямий привід для звільнень. Проте деякі посади, зокрема розробники програмного забезпечення та менеджери продуктів, потенційно могли бути оптимізовані за рахунок нових AI-інструментів.
На конференції Build у травні Satya Nadella демонстрував, як штучний інтелект може самостійно створювати, тестувати та виправляти програмний код, виконуючи команди розробників. Проте ключова причина скорочень — не заміна людей, а необхідність фінансувати потужну інфраструктуру для AI.
Геймінг також під скороченням
Філ Спенсер, очільник геймінгового напряму Microsoft, підтвердив, що його команди теж постраждали від останніх звільнень. За його словами, компанія “зменшує або припиняє” діяльність у деяких напрямах, аби зосередитися на найбільш перспективних проєктах. Попри рекордні показники залучення гравців і кількості ігор, геймінг також став об’єктом оптимізації.