У блозі для розробників Windows Microsoft повідомила, що рідні Arm-версії застосунків доступні для програм, на які припадає 90% загального часу використання. Це звучить як суттєве досягнення для екосистеми, яка довгий час відставала від традиційних x86- та x64-рішень.
Однак формулювання є вибірковим: мова йде не про кількість застосунків, а про так звані «користувацькі хвилини». Тобто йдеться лише про те, що більшість часу користувачі проводять саме у рідних Arm-програмах, але це не означає, що майже всі застосунки мають адаптовані версії.
Особливе занепокоєння викликає той факт, що Microsoft свідомо не врахувала ігрові застосунки. А саме ігри залишаються слабким місцем Arm-пристроїв під управлінням Windows. Багато популярних тайтлів працюють лише через емуляцію, що знижує продуктивність, а частина взагалі недоступна.
Попри це, для користувачів, які купують ноутбуки з Arm-процесорами через легку вагу та довгий час автономної роботи, ігрові можливості не завжди критичні. Проте в умовах активної інтеграції платформ Xbox і Windows та розвитку Game Pass ігнорування цього сегмента виглядає непослідовно.