Microsoft створює нову функцію «розширеної доставки шейдерів» для портативних пристроїв ASUS ROG Xbox Ally, яка може прискорити завантаження ігор і зробити їх більш плавними. Компанія анонсувала цю функцію разом із датою випуску перших портативних пристроїв під брендом Xbox і новою системою сумісності, яка дозволяє визначити, чи будуть ігри добре працювати на портативних пристроях.
Затримки шейдерів — це поширена проблема в іграх для ПК, яка не виникає на консолях завдяки їх уніфікованому апаратному забезпеченню. Щоб ігри для ПК працювали коректно на вашому конкретному апаратному забезпеченні, вам доведеться завантажити шейдери. Зазвичай гра завантажує шейдери під час першого запуску, що може збільшити час очікування перед початком гри та призвести до таких проблем, як падіння частоти кадрів, оскільки шейдери компілюються у фоновому режимі. Система Microsoft «попередньо завантажує шейдери гри під час завантаження», що, за словами компанії, дозволить іграм запускатися до 10 разів швидше, «працювати плавніше і витрачати менше заряду батареї під час першого запуску».
Схоже, що ця нова система доставки шейдерів вимагатиме певної підтримки з боку розробників, а це означає, що вона, ймовірно, не вплине на всі ігри відразу після запуску. Це лише один із способів, яким Microsoft намагається вирішити проблему складності та неефективності, які Windows 11 може додати до ігор. Окрім спрощення доступу до таких функцій, як Game Bar і програмне забезпечення ASUS Armoury Crate, компанія також заявляє, що її портативна версія Windows «мінімізує фонову активність і відкладає неважливі завдання», щоб виділити більше ресурсів для ігор.
Microsoft хоче, щоб ці портативні пристрої стали успішними, тому має сенс докласти зусиль. Але в світі, де домашні консолі Xbox все більше нагадують ПК з Windows, компанія може також вносити поліпшення, які зможе використовувати в майбутньому.