Loqal – новинний агрегатор Loqal
Наука і технології

«Ми не робимо soulslike»: продюсер Silent Hill f про бойову систему гри

«Ми не робимо soulslike»: продюсер Silent Hill f про бойову систему гри
Double.news • 1 хв читання

Вихід Silent Hill f, який заплановано на 25 вересня 2025 року для PC, PlayStation 5 та Xbox Series X|S, супроводжується активними дискусіями у фанатській спільноті. Багато гравців називають проект soulslike через наявність стаміни, ухилень та контратак, однак продюсер гри Мотоі Окамото наголошує: це екшн-хорор, а не soulslike.

Події Silent Hill f розгортаються у Японії 1960-х, де головна героїня Хінакомо Шімідзу бореться за виживання, використовуючи легкі й важкі атаки з відчутною затримкою, ухилення та контратаки, а також Focus-режим, який сповільнює час для парирування і дозволяє зарядити сильний удар, причому без досвіду в іграх на кшталт Sekiro освоїти таймінг буде складно, відзначає IGN.

Окамото пояснив, що ключові елементи бою — стамінометр і заряд атак — присутні ще у класичних частинах серії. У Silent Hill 3 використовувалася витрата витривалості, а в Silent Hill 4 — система накопичення сили удару, схожа на сучасний Focus.

«Ці речі існували в іграх жанру survival horror задовго до soulslike. Якщо в грі є стаміна та ухилення, це ще не робить її soulslike. Ми створюємо саме екшн-хорор, а не гру у стилі FromSoftware», — наголосив продюсер.