Meta оголосила, що з осені 2025 року у Великій Британії впроваджується спірна модель «плати або погоджуйся». Користувачі двох головних соцмереж компанії — Instagram та Facebook — повинні будуть або погодитися на перегляд персоналізованої реклами, або оформити щомісячну підписку, щоб повністю її уникнути. Про це пише The Verge.
Підписка на Instagram чи Facebook у Великій Британії коштуватиме £2,99 (~165грн) на місяць у вебверсії та £3,99 (~220грн) у застосунках Android чи iOS через комісії Apple і Google, а кожен додатковий акаунт обійдеться у ще £2–3, причому модель працює за принципом все або нічого — підписка має бути оформлена на всі акаунти одразу.
У Європейському Союзі Meta вже намагалася впровадити подібний підхід, але регулятори жорстко розкритикували його за обмежений вибір, який фактично позбавляє користувачів альтернатив. У результаті компанії довелося відмовитися від підписки в такому вигляді.
При цьому ціни у ЄС були значно вищими, ніж у Британії: €9,99 на місяць через веб і €12,99 через мобільні магазини застосунків.