Meta розділяє свій відділ штучного інтелекту на дві нові команди, згідно з повідомленням Axios. Тепер АІ-персонал компанії буде розподілений між командою АІ-продуктів або підрозділом AGI Foundations. Жодних робочих місць не буде скорочено.
Команда з розробки ШІ-продуктів зосередиться на роботі зі споживачами, наприклад, на функціях ШІ в Facebook, Instagram і WhatsApp, а також на новому автономному додатку Meta для роботи зі штучним інтелектом.
Підрозділ AGI Foundations зосередиться на більш масштабних проектах, таких як вдосконалення моделей Llama.
Поки такі компанії, як OpenAI, Google та Anthropic, роблять кроки вперед, Meta робить все можливе, щоб не відставати від конкурентів. Нещодавно компанія запустила програму Llama for Startups, щоб заохотити компанії на ранніх стадіях розвитку використовувати їхні продукти для генеративних AI-додатків. Тим часом, значна частина заходу Meta LlamaCon у квітні була спрямована на те, щоб показати, що вона може конкурувати з OpenAI.