Meta подала позов проти розробників скандального додатку Crush AI, який поширював фейкові сексуалізовані зображення через тисячі рекламних оголошень у Facebook та Instagram. Компанія оголосила нові заходи для боротьби з подібними ШІ-сервісами. Про це пише TechCrunch.
Meta подала позов у Гонконзі проти компанії Joy Timeline HK, що стоїть за додатком Crush AI. Сервіс використовує генеративний ШІ, щоб створювати зображення оголених людей без їхньої згоди.
Компанія звинувачується в тому, що:
За даними журналіста Alexios Mantzarlis (автор розсилки Faked Up), 90% трафіку сайтів Crush AI надходило саме з платформ Meta. Він неодноразово звертав увагу компанії на порушення.
Такі ШІ-сервіси загрожують безпеці користувачів, зокрема неповнолітніх, і створюють етичні та правові ризики. Проблема не обмежується Facebook — YouTube, Reddit і X (колишній Twitter) також масово показували рекламу “AI undressers” у 2024 році.
Meta оголосила про запровадження:
З початку 2025 року Meta викрила щонайменше 4 мережі, що поширювали такі сервіси.
Meta також ділитиметься інформацією з партнерською мережею Lantern, до якої входять Google, Snap та інші. Мета ініціативи — запобігати онлайн-експлуатації дітей. З березня Meta передала до Lantern понад 3 800 унікальних URL з підозрілим вмістом.
Meta підтвердила свою підтримку законотворчих ініціатив, що дозволяють батькам контролювати доступ підлітків до мобільних додатків. Зокрема, компанія виступила за реалізацію американського закону Take It Down Act.