Після заяви YouTube про посилення політики щодо неоригінального відеоконтенту, Meta оголосила про аналогічні кроки — цього разу стосовно Faceboo, повідомляє TechCrunch. Компанія повідомила, що відтепер суворо обмежуватиме профілі, які систематично публікують чужі тексти, фото або відео без змін.
Meta вказує, що фокус нової політики — не на користувачах, які взаємодіють із чужим контентом, а на облікових записах, які масово репостять чужі матеріали під виглядом власних. Це можуть бути як спам-акаунти, так і профілі, що видають себе за авторів-оригіналів.
Компанія вживатиме таких заходів:
Meta повідомила, що у 2025 році вже видалила близько 10 мільйонів акаунтів, які видавали себе за популярних творців, та обмежила 500 тисяч профілів, які займалися фейковою взаємодією.