Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Meta навчає чат-ботів ШІ надсилати повідомлення без запиту

Meta навчає чат-ботів ШІ надсилати повідомлення без запиту
HiTech.Expert • 11 переглядів • 1 хв читання

Кожному з нас доводилося стикатися з дошкульним текстом “?” після надто довгого очікування на відповідь. І незабаром ви можете отримати подібне (хоча, ймовірно, більш оптимістичне) поводження від чат-ботів зі штучним інтелектом, з якими ви раніше спілкувалися на мета-платформах, таких як Instagram або WhatApp. У новому звіті Business Insider стверджується, що компанія Марка Цукерберга випробовує проактивну функцію в налаштованих чат-ботах, створених за допомогою її безкодового програмного забезпечення AI Studio, яка дозволить їм надсилати проактивні подальші повідомлення на основі попередніх розмов.

Навчальний проект, відомий всередині компанії Alignerr, що займається маркуванням даних, як “Project Omni”, “забезпечить цінність для користувачів і в кінцевому підсумку допоможе поліпшити повторне залучення та утримання користувачів”, згідно з рекомендаціями в документах, які, як стверджує BI, бачила. Мета рекламує AI-студію як платформу, де “будь-хто може створити ШІ-персонажа на основі своїх інтересів”, і заохочує творців розглядати ботів як продовження самих себе. Ви можете налаштувати зовнішній вигляд чат-бота, вибрати контент, на якому він навчається, і вирішити, в якому додатку Meta ви хочете, щоб він з’явився, і все це без “жодних технічних знань”.

Згідно зі звітом BI, рекомендації Alignerr’s Project Omni розглядаються на прикладі штучного інтелекту, орієнтованого на кіно, який компанія називає “Маестро кіномагії”, і який може надіслати користувачеві повідомлення на кшталт “Сподіваюся, у вас гармонійний день! Я хотіла перевірити, чи не відкрили ви для себе нові улюблені саундтреки або композиторів останнім часом. Або, можливо, ви хочете отримати рекомендації для наступного кіновечора? Дайте мені знати, і я буду радий допомогти!”

Як зазначає BI, для Meta існує бізнес-стимул утримувати людей у взаємодії з її чат-ботами. Тривале залучення є життєво важливим для збільшення доходів, і цього року Meta очікує отримати 2-3 мільярди доларів лише від своїх генеративних AI-продуктів. До 2035 року, за оцінками компанії, ця цифра може сягнути $1,4 трлн. Такі прогнози стануть можливими лише за умови послідовного використання інструментів штучного інтелекту, тому дружні нагадування від чат-бота час від часу здаються очевидним кроком.

Проактивні повідомлення наразі все ще залишаються лише тестовою функцією. І хоча, безумовно, здається, що запам’ятовування розмов та ініціювання нових без запрошення наближається до сірої зони згоди користувача, представник Meta повідомив BI, що ШІ надсилатиме наступне повідомлення лише в тому випадку, якщо користувач першим ініціював розмову, і не надсилатиме повторне повідомлення, якщо перше було проігнороване. Відповіді також повинні відповідати характеру ШІ і характеру попередньої розмови, зберігаючи позитивний тон і уникаючи суперечливих або чутливих тем, якщо тільки користувач сам не згадав про них.

Минулого місяця Meta почала попереджати своїх користувачів не ділитися інтимними подробицями в публічній стрічці Meta AI після того, як з’ясувалося, що велика кількість користувачів, схоже, роблять це мимоволі.

11