Капітан літака Boeing Dreamliner 787-8 авіакомпанії Air India, який розбився 12 червня в Ахмедабаді, міг відключити подачу палива до двигунів. Про це в середу, 16 липня, повідомила газета Wall Street Journal з посиланням на неназваних співрозмовників.
Запис розмови в кабіні пілотів літака, що здійснював рейс Ахмедабад – Лондон, з 242 людьми на борту, свідчить про те, що капітан вимкнув перемикачі, які контролювали подачу палива до двох двигунів літака.
, які контролювали подачу палива до двох двигунів літака.
, які контролювали подачу палива до двох двигунів літака.
За словами джерел WSJ, пілот, який керував літаком Boeing 787 Dreamliner, запитав більш досвідченого колеги, чому той перевів перемикачі в положення «вимкнено», на що той відповів, що «він цього не робив».
За словами джерел WSJ, пілот, який керував літаком Boeing 787 Dreamliner, запитав більш досвідченого колеги, чому той перевів перемикачі в положення «вимкнено»
За словами джерел WSJ, пілот, який керував літаком Boeing 787 Dreamliner, запитав більш досвідченого колеги, чому той перевів перемикачі в положення «вимкнено»
Згідно з попереднім звітом міністерства цивільної авіації Індії, перемикачі рухали послідовно з положення RUN («увімкнено») у положення CUTOFF («вимкнено»), з інтервалом в одну секунду. Приблизно через 10 секунд обидва перемикачі знову увімкнули. Через це літак, який встиг піднятися на висоту 190 метрів, почав втрачати швидкість, а згодом почав падати. Літак зачепив кілька дерев і димову трубу, перш ніж врізався в будівлю їдальні медколеджу B.J., в результаті чого загинули 19 людей на землі й 241 з 242 людей, які перебували на борту. За кілька секунд до цього один із пілотів подав диспетчерам сигнал лиха.
, перемикачі рухали послідовно
, перемикачі рухали послідовно
, з інтервалом в одну секунду.
, з інтервалом в одну секунду.
, з інтервалом в одну секунду.
Приблизно через 10 секунд обидва перемикачі знову увімкнули. Через це літак,
Приблизно через 10 секунд обидва перемикачі знову увімкнули. Через це літак,
У звіті не вказано, чи було вимкнення перемикачів випадковим, чи навмисним.
У звіті не вказано, чи було вимкнення перемикачів випадковим, чи навмисним.
У звіті не вказано, чи було вимкнення перемикачів випадковим, чи навмисним.
« 56-річний капітан Суміт Сабхарвал був ветераном з десятирічним стажем, тоді як першому пілоту, Клайву Кундеру, було 32 роки, і він прагнув до наступного етапу своєї кар’єри, кажуть друзі й члени сім’ї загиблих пілотів», – ідеться в матеріалі.
апітан Суміт Сабхарвал був ветераном з десятирічним стажем, тоді як першому пілоту, Клайву Кундеру, було 32 роки, і він прагнув до наступного етапу своєї кар’єри, кажуть друзі й члени сім’ї загиблих пілотів», – ідеться в матеріалі.
апітан Суміт Сабхарвал був ветераном з десятирічним стажем, тоді як першому пілоту, Клайву Кундеру, було 32 роки, і він прагнув до наступного етапу своєї кар’єри, кажуть друзі й члени сім’ї загиблих пілотів», – ідеться в матеріалі.
Виконавчий директор Air India Кемпбелл Вілсон закликав персонал авіакомпанії уникати передчасних висновків щодо катастрофи й заявив, що розслідування «ще далеко не завершено». Представник Air India заявив, що авіакомпанія продовжує співпрацювати зі слідством.
Виконавчий директор Air India Кемпбелл Вілсон закликав персонал авіакомпанії уникати передчасних висновків щодо катастрофи й заявив, що розслідування «ще далеко не завершено». Представник Air India заявив, що авіакомпанія продовжує співпрацювати зі слідством.
Виконавчий директор Air India Кемпбелл Вілсон закликав персонал авіакомпанії уникати передчасних висновків щодо катастрофи й заявив, що розслідування «ще далеко не завершено». Представник Air India заявив, що авіакомпанія продовжує співпрацювати зі слідством.
Раніше ZAXID.NET писав, що в масштабній авіакатастрофі в Індії вижив один пасажир – 40-річний Вішваш Кумар Рамеш, британський індієць, який мешкає в Лондоні.