Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

«Мама не дихає»: дитячий дзвінок, що змінив усе — історія служби 112

«Мама не дихає»: дитячий дзвінок, що змінив усе — історія служби 112
Вечірній Київ • 1008 переглядів • 1 хв читання

Служба 112 діє в Україні вже два роки. За цей час оператори опрацювали понад 7 мільйонів викликів. Про це написав міністр внутрішніх справ Ігор Клименко.

Одна з історій — дзвінок від 12-річної дівчинки, в якої у квартирі стався витік газу. Її мама знепритомніла, і дитина залишилась наодинці з небезпекою. Спокійна й чітка розмова з операторкою, точні інструкції та блискавична реакція допомогли уникнути трагедії.

Ще один випадок — чоловік, який вирішив попрощатися з життям. Операторка більше години говорила з ним, заспокоїла та викликала фахівців. Його вдалося врятувати.

На лінію звертаються й іноземці — зафіксовано майже 700 таких дзвінків. 59 операторів говорять іноземними мовами: англійською, польською, іспанською, французькою, китайською та іншими.

Є можливість звернутися і жестовою мовою — у режимі відеозвʼязку. Таких викликів було понад 31 тисяча.

«Служба відкриває двері і для ветеранів. Уже 17 захисників, які через поранення чи втрату здоров’я не можуть служити далі, стали операторами лінії 112. Їхній досвід і витримка — неоціненні в роботі, де важлива кожна секунда», — написав Клименко.

Центри служби вже працюють у Києві, Львові та Дніпрі. Найближчим часом новий центр відкриють в Одесі.

До теми — Контактцентр «15-51» запроваджує новий підхід до обробки звернень киян

1008