Оператор зв’язку lifecell змінює свій візуальний стиль. Відтепер у логотипі залишатиметься лише слово «lifecell», а круглий елемент з ріжками-антенами, що символізував мобільний зв’язок, буде вилучено. Ця, на перший погляд, невелика, але символічна зміна відображає новий етап у розвитку lifecell.
Адже у вересні 2024 року мобільний оператор lifecell став частиною групи компаній DVL, основним акціонером якої є французький телеком-холдинг NJJ. Це об’єднання призвело до значних трансформацій у компанії, зосередивши її зусилля на інтеграції інфраструктур, ІТ-систем, команд та експертизи. Мета цих змін — покращити та розширити спектр послуг для клієнтів.
Завдяки можливостям групи DVL, клієнтам компанії вже доступні пропозиції ширшого кола послуг, зокрема фіксованого зв’язку (домашнього інтернету), телебачення та інших.
Заміна візуального стилю та брендованих елементів на сайті компанії, в мобільному застосунку, магазинах та рекламних проявах відбуватиметься поступово. Це не вплине на надання послуг та обслуговування абонентів.
Незважаючи на оновлення логотипу, назва lifecell, цінності компанії, фокус на інновації та технологічний розвиток, а також турбота про клієнтів залишаються незмінними. Це оновлення є кроком до створення актуальної та цілісної візуалізації бренду.