Loqal – новинний агрегатор Loqal
Кожен третій киянин брав участь у толоках, і ще стільки ж готові долучитися: результати масштабного опитування
Новини

Кожен третій киянин брав участь у толоках, і ще стільки ж готові долучитися: результати масштабного опитування

Вечірній Київ • 3 переглядів • 1 хв читання

Для охоплення максимально широкої аудиторії анкетування провели через застосунок Київ Цифровий. Основною метою було дізнатися, як кияни ставляться до таких ініціатив, та отримати пропозиції щодо покращення заходів із благоустрою міста. Зібрані дані дозволяють зробити низку важливих висновків та окреслити подальші кроки.

«Результати цього дослідження для нас — не просто цифри, а реальні запити людей, які хочуть брати участь у спільній справі для розвитку міста. Ми вдячні кожному, хто долучився, і вже працюємо над тим, щоб зробити участь у толоках зручнішою, а інформацію — доступнішою. Наша мета — щоб кожен, хто хоче долучитися до змін, легко знаходив для цього можливість», — підкреслив директор Департаменту територіального контролю міста Києва Михайло Буділов

За результатами опитування кияни готові брати участь у толоках, особливо якщо йдеться про озеленення міста. Загалом близько 30% опитуваних беруть участь у загальноміських толоках (регулярно або епізодично).

Найбільше містян під час толок цікавить:

Ці результати свідчать про бажання киян робити своє місто зеленішим, затишнішим і комфортнішим для всіх.

Найчастіше інформацію про такі заходи вони отримують:

Майже половина учасників опитування зазначила, що потребує більш систематичного інформування саме через ці канали.

Опитування показало великий потенціал для залучення людей: понад 32% готові брати участь у толоках за умови кращої поінформованості. Кияни пропонують зробити участь у толоках зручнішою завдяки онлайн-інструментам. Серед основних пропозицій мешканців — створення онлайн-розкладу толок, попередня реєстрація для участі та організація майстер-класів для охочих долучитися до озеленення чи благоустрою. Загалом понад 60% опитаних підтримали ці ініціативи.

Окремо в опитуванні порушили питання стихійних сміттєзвалищ — понад 46% респондентів зазначили, що стикалися з ними у своєму районі. При цьому мешканці очікують удосконалення механізмів повідомлення про такі випадки. Наразі це можливо через Контактний центр міста Києва 1551. Однак учасники опитування висловили потребу у впровадженні додаткових цифрових рішень, які б зробили процес більш зручним і швидким.

У Департаменті проаналізували результати опитування та врахували отримані пропозиції при плануванні наступних кроків. Особливу увагу буде приділено покращенню комунікації з громадою, аби кожен охочий мав зручний доступ до інформації про заходи з благоустрою та можливість долучитися до спільної роботи.

Нагадаємо, що в Києві завершився весняний двомісячник з благоустрою, озеленення та покращення санітарного стану столиці. Протягом двох місяців, під гаслом «Діяти разом — змінювати Київ», відбулися масштабні заходи. До них долучилися комунальні служби, громадські організації, мешканці, освітяни та соціально відповідальний бізнес.

Нагадаємо, на початку літа у Департаменті територіального контролю міста Києва традиційно підбили підсумки весняної роботи інспекцій з благоустрою та паркування.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»

3