Основні соціальні мережі в Китаї почали вводити мітки для контенту, створеного за допомогою штучного інтелекту, щоб дотриматися закону, який набув чинності в понеділок. Користувачі таких сервісів, як WeChat, Douyin, Weibo і RedNote (також відомий як Xiaohongshu), тепер бачать такі мітки на публікаціях. За даними South China Morning Post, вони вказують на використання генеративного штучного інтелекту в тексті, зображеннях, аудіо, відео та інших типах матеріалів. Ідентифікатори, такі як водяні знаки, також повинні бути включені в метадані.
WeChat повідомив користувачам, що вони повинні активно застосовувати мітки до свого контенту, створеного за допомогою штучного інтелекту. Їм також заборонено видаляти, підробляти або приховувати будь-які мітки штучного інтелекту, які застосовує сам WeChat, а також використовувати «штучний інтелект для створення або поширення неправдивої інформації, контенту, що порушує права, або будь-яких незаконних дій».
Douyin від ByteDance — китайська версія TikTok — також закликала користувачів додавати мітку до кожного свого допису, що містить матеріали, створені за допомогою штучного інтелекту, зазначивши, що може використовувати метадані для виявлення походження контенту. Тим часом Weibo додала опцію, яка дозволяє користувачам повідомляти про «немаркований контент, створений за допомогою штучного інтелекту», коли вони бачать щось, що повинно мати таку мітку.
Чотири агентства розробили законопроект, який був прийнятий на початку цього року, включаючи головний орган регулювання інтернету, Адміністрацію кіберпростору Китаю (CAC). Міністерство промисловості та інформаційних технологій, Міністерство громадської безпеки та Національна адміністрація радіо і телебачення також брали участь у розробці законодавства, яке застосовується для контролю за величезним обсягом контенту, створеного за допомогою штучного інтелекту. У квітні CAC розпочала тримісячну кампанію з регулювання додатків і послуг на основі штучного інтелекту.
Обов’язкові мітки для контенту, створеного штучним інтелектом, можуть допомогти людям краще розуміти, коли вони бачать неправдиву інформацію та/або дезінформацію, а не щось справжнє. Деякі американські компанії, що надають інструменти genAI, пропонують подібні мітки і починають вбудовувати такі ідентифікатори в апаратне забезпечення. Пристрої Google Pixel 10 — перші телефони, в яких реалізовано атестацію контенту C2PA (Coalition for Content Provenance and Authenticity) безпосередньо в додатку камери.