У Китаї набув чинності новий закон, який змушує соціальні платформи маркувати весь контент, створений за допомогою штучного інтелекту. Це має допомогти у боротьбі з дезінформацією та шахрайством.
Згіндо інформації від Tom’s Hardware, відтепер усі китайські соцмережі зобов’язані забезпечити чітке маркування контенту, створеного штучним інтелектом. Це робиться двома способами: за допомогою водяного знака чи спеціальної позначки, яку бачать користувачі, а також через метадані, що дозволяють алгоритмам визначати походження контенту.
Закон поширюється на всі провідні платформи країни. Серед них: WeChat від Tencent із понад 1,4 млрд користувачів, Douyin (аналог TikTok) з аудиторією близько 1 млрд, Weibo, яким щомісяця користуються понад 500 млн людей, а також Rednote, що поєднує соціальну мережу з торговельним майданчиком.
Кожна з цих платформ уже нагадала користувачам про нові вимоги. Відтепер будь-який AI-контент має бути належно промаркований. Крім того, з’явилася можливість скаржитися на неправильно позначені публікації. У разі порушення правила компанії залишають за собою право видаляти матеріали, а порушники можуть отримати «невизначені штрафи».