Loqal – новинний агрегатор Loqal
Китай запроваджує роботизовану перевірку вантажних поїздів
Новини

Китай запроваджує роботизовану перевірку вантажних поїздів

HiTech.Expert • 0 переглядів • 1 хв читання

Перший в Китаї комплект інтелектуальних інспекційних роботів для вантажних поїздів був введений в експлуатацію в порту Хуанхуа в північній китайській провінції Хебей, демонструючи максимальну продуктивність в 10 поїздів на день.

Ван Пенг, заступник генерального директора філії технічного обслуговування Suning компанії China Energy Railway Equipment Co., Ltd., сказав, що роботи досягли 100-відсоткового рівня розпізнавання загальних несправностей поїздів.

“Комплект роботів – один перевіряє днище поїзда, а два – його бокові частини – може оглянути 54 вагони за 135 хвилин”, – сказав Ван.

З моменту свого першого запуску 11 травня роботизований інспекційний комплекс застосовується в депо технічного обслуговування поїздів в Хуанхуа.

За словами Вана, очікується, що за чотири місяці кількість роботів, що оглядають бокові частини, досягне 10. На той час завдання з інспекції, на яке раніше витрачали 16 осіб понад 50 хвилин, команда роботів виконуватиме всього за 27 хвилин.

Чжан Хао, диспетчер цеху, який контролює роботу роботів, розповів, що інтелектуальні роботи фотографують ключові ділянки під час огляду вантажного поїзда довжиною 648 метрів з 54 вагонами, щоб зібрати інформацію про несправності.

“Робот товщиною 15 см може завершити кругову перевірку днища поїзда менш ніж за три хвилини, зафіксувавши і задокументувавши всі підозрювані несправності, перш ніж повернутися на свою позицію для підзарядки і очікування наступної команди”, – сказав Чжан.

Тим часом, два роботи, що працюють з боків, оснащені двома механічними маніпуляторами з трьома наборами шарнірів для вертикальних, горизонтальних і обертальних рухів. Пара роботів сканує один вагон поїзда приблизно за 2,5 хвилини.

Комплект з трьох роботів робить 9450 зображень високої чіткості під час перевірки поїзда. Інтелектуальна система може швидко надати результати аналізу шляхом порівняння даних, чітко вказуючи місце розташування та понад 120 типів підозрюваних несправностей.

“Роботи дійсно працюють з більшою точністю, ніж люди”, – визнав Лю Давей, ветеран технічного обслуговування, який використовує спеціалізовані інструменти для вимірювання розмірів коліс під час огляду поїздів.

За його словами, особливо важко перевірити підшипники в нижній частині поїзда, де вузький зазор становить менше 50 см від землі.

“Під час ручного огляду на наявність тріщин або витоку масла мені доводилося присідати, щоб роздивитися ближче. Після огляду 54 вагонів у мене оніміли ноги”, – сказав він.

У порту працює понад 400 співробітників, які здійснюють технічний огляд у чотири зміни в цілодобовому режимі. Всі вантажні поїзди, що завершують перевезення в порту, повинні проходити тут перевірку.

Очікується, що цього року в Хуанхуа, як важливий енергетичний порт на півночі Китаю, прибуде понад 50 000 вантажних поїздів, переважно для перевезення вугілля.

0