Коротко
У Києві діє міська програма співфінансування «Капремонти», яка передбачає оновлення ліфтів. Якщо виникли проблеми з ліфтом, можна подати заявку через контактний центр 1557 або електронну пошту Житлокомунсправи. У разі ігнорування звернення, інспекція контролю може допомогти у вирішенні ситуації.
У житлово-комунальній інспекції радять перш за все дізнатися причину за допомогою чат-боту Контактний центр 1557 — https://t.me/claim_1557_bot
«Якщо все ж таки це поломка, а не плановий ремонт — зверніться до Центральної диспетчерської служби міста Києва. Саме вона координує дії відповідальних служб», — говорять в інспекції.
Також свою заявку можна подати через Контатний центр 1557. Гаряча лінія або сайт, — обирайте зручний спосіб.
Що ж робити якщо зверненя ігнорують, а терміни порушуються?
«В таких ситуаціях у справу включається наша інспекці контролю у сфері ЖКП. Для цього надішліть звернення на нашу електронну пошту—[email protected] Ми перевіряємо факти, вивчаємо, фіксуємо порушення та складаємо відповідний акт на усунення недоліків. Зауважимо, що у столиці діє міська програма співфінансування „Капремонти“, яка передбачає капітальний ремонт або заміну ліфтів», — пояснили в інспекції.
У поточному році у столиці планується оновити 125 підйомників.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»