Гендиректор ірландського лоукостера Ryanair Майкл О’Лірі розкритикував ініціативу Європарламенту, якою хочуть розширити гарантовані права пасажирів щодо ручної поклажі.
Як повідомляє RMF24, пише "Європейська правда", про це О’Лірі сказаав паралельно з оголошенням про збільшення кількості рейсів авіакомпанії з Варшави.
Майкл О’Лірі заявив, що з практичною реалізацією задуму ідеї Європарламенту про гарантоване право пасажирів безоплатно брати на борт дві одиниці ручної поклажі будуть проблеми.
"Тут є технічний нюанс – дві безоплатні одиниці ручної поклажі не помістяться, для цього недостатньо місця. Тож ми не думаємо, що ця ініціатива пройде", – сказав гендиректор Ryanair.
"Ця пропозиція – це класичний приклад, як Європарламент виступає з дурною ідеєю і потім виявляється, що її неможливо реалізувати. У Європарламенті багато божевільних, які люблять вносити божевільні ініціативи", – додав він.
Також О’Лірі заявив, що компанія з серпня запровадить навіть м’якші вимоги до максимальних розмірів безкоштовної валізи у ручній поклажі, аніж погоджені на рівні ЄС 40 x 30 x 15 см.
"Ми збільшуємо розміри з 40 x 25 x 20 см до 40 x 30 x 20 см, що трохи більше, ніж у правилах ЄС. За нашими розрахунками, усі пристрої для замірів розміру багажу біля виходів до літака будуть замінені до кінця липня. Нові розміри почнуть діяти з 1 серпня", – заявив гендиректор лоукостера.
На запитання про те, чи не компенсує компанія цю поступку підвищенням вартості квитків, О’Лірі сказав, що у цьому немає потреби.
Нагадаємо, у Європарламенті ініціювали серію змін до законодавства у сфері пасажирських перевезень – зокрема, в авіагалузі. Перевізників хочуть зобов’язати не стягувати плату за мінімальний багаж і надати пасажиру гарантоване право на дві одиниці ручної поклажі – невелику сумку і валізу, а також закріпити право безоплатного бронювання місця для малої дитини поруч із супроводжуючим.
Нагадаємо, польський регулятор почав розслідування щодо правил перевезення багажу у літаках лоукостерів WizzAir i Ryanair після численних скарг пасажирів з цього приводу.
Торік угорський регулятор оштрафував WizzAir на 770 тисяч євро за непрозорий опис сервісу автоматичної реєстрації (check-in) і скеровування клієнтів до дорожчих пакетів послуг.