Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Керівник ChatGPT не виключає додавання реклами

Керівник ChatGPT не виключає додавання реклами
HiTech.Expert • 1 хв читання

OpenAI розглядає способи отримання додаткового доходу, і розміщення реклами в ChatGPT є одним із варіантів, що розглядаються. Під час інтерв’ю для Decoder керівник ChatGPT Нік Терлі сказав, що він «достатньо скромний, щоб не виключати цього категорично», але застеріг, що OpenAI потрібно буде «бути дуже обережним і вишуканим» у питанні інтеграції реклами в ChatGPT.

«Ми будемо створювати інші продукти, і ці інші продукти можуть мати різні розміри, і, можливо, ChatGPT просто не є рекламним продуктом, оскільки він дуже сильно орієнтований на ваші цілі. Але це не означає, що ми не будемо створювати інші речі в майбутньому», — сказав Терлі. «Я вважаю, що добре зберігати можливість вибору, але я також хочу підкреслити, наскільки неймовірною є модель передплати, як швидко вона зростає і наскільки багато можливостей залишаються невикористаними».

У березні Bloomberg повідомив, що OpenAI очікує отримати цього року 12,7 млрд доларів доходу від передплати, що більш ніж утричі перевищує 3,7 млрд доларів річного доходу, який компанія, за повідомленнями, отримала у 2024 році. Однак компанія все ще витрачає більше грошей, ніж заробляє, і не очікує позитивного грошового потоку до 2029 року. Терлі каже, що ChatGPT щойно перевищив 700 мільйонів користувачів. Згідно з останніми даними, опублікованими в квітні, сервіс має 20 мільйонів платних передплатників.

«Я насправді не вважаю той факт, що переважна більшість наших користувачів є безкоштовними, обов’язково недоліком», — сказав Терлі. «Я справді вважаю, що це є основою, на якій ми можемо будувати диференційовані пропозиції для людей, які готові платити».

Генеральний директор OpenAI Сем Альтман висловив неоднозначне ставлення до розміщення реклами у флагманському чат-боті компанії. Під час бесіди біля каміна в Гарвардській школі бізнесу минулого року Альтман сказав, що поєднання реклами з штучним інтелектом «якось особливо мене бентежить» і буде вважатися «останнім засобом» для ChatGPT. Однак у першому епізоді подкасту OpenAI в червні Альтман сказав, що «не повністю проти цього». Ці міркування з’явилися в той час, коли конкурент xAI, що належить Ілону Маску, має більш тверді плани щодо включення реклами у відповіді Grok у майбутньому.

Інший спосіб, яким OpenAI прагне збільшити доходи, — це отримання частки від продажів продуктів за рекомендаціями ChatGPT. Терлі каже, що це «те, що ми активно досліджуємо разом із деякими продавцями, з якими ведемо переговори», і що проект називається «Commerce in ChatGPT» (Комерція в ChatGPT). За словами Терлі, OpenAI приділяє особливу увагу тому, щоб доходи від партнерських програм не впливали на рекомендації продуктів ChatGPT.

«Всі демо-версії, які ми маємо в цьому просторі, чітко це демонструють», — сказав Терлі. «Я думаю, що магія ChatGPT полягає в тому, що він самостійно вибирає ваші продукти без будь-якого втручання, і це важливо зберегти».