Компанія HTC знову атакує ринок носимих пристроїв, випустивши нову модель смарт-окулярів, як повідомила сама компанія. Vive Eagle — це конкурент окулярів Ray-Ban від Meta з модним легким дизайном, відкритим аудіо, голосовим управлінням AI та надширокою камерою на базі AI. Вони виглядають багатообіцяючими, хоча і трохи дорогими, але спочатку будуть доступні тільки в Тайвані.
Тайванська компанія чітко помітила, що смарт-окуляри Ray-Ban від Meta стали несподіваним хітом. Поточна модель оснащена вбудованими навушниками, камерами, мікрофонами та доступом до віртуального помічника Meta.
HTC використовувала майже ту саму формулу для Vive Eagle, хоча їм доведеться вести важку боротьбу з брендом Ray-Ban у плані впізнаваності серед споживачів та стилю. «Vive Eagle відрізняється вишуканою естетикою, яка приховує потужну технологію за чистими, мінімалістичними лініями», — написала компанія. Їй вдалося вмістити всю технологію у відносно легку рамку, яка важить лише 49 грамів, що лише на грам важче, ніж Ray-Bans від Meta.
Що стосується камери, Vive Eagle оснащений 12-мегапіксельною ультраширококутною камерою з голосовим управлінням AI, яка підтримує кілька платформ, включаючи OpenAI і Gemini. «За допомогою простої голосової команди, наприклад «Hey VIVE, take a photo», користувачі можуть фіксувати те, що бачать, прямо зі своїх окулярів», — пише компанія.
Голосові команди також дозволяють виконувати такі дії, як записування нагадувань, створення нотаток та отримання рекомендацій щодо ресторанів. Ви також можете отримати переклад у реальному часі 13 мовами: арабською, традиційною китайською, англійською, французькою, німецькою, грецькою, італійською, японською, португальською, іспанською, корейською, тайською та турецькою.
Що стосується аудіо, Vive Eagle має відкриту конструкцію, яка «поєднує великі акустичні драйвери та віртуальне посилення басів, щоб забезпечити насичений просторовий звук, мінімізуючи витік звуку», — заявляє HTC. Компанія обіцяє, що ви зможете слухати музику або голосові підказки, не турбуючи оточуючих, і при цьому залишатися в курсі того, що відбувається навколо.
HTC обіцяє до 36 годин у режимі очікування та 4,5 години безперервного відтворення музики завдяки акумулятору ємністю 235 мАг, а за 10 хвилин можна зарядити пристрій до 50% (за допомогою магнітної швидкої зарядки). Він також має архітектуру «privacy-first» (приватність понад усе), в якій всі відео та інші дані зберігаються виключно на пристрої і захищені 256-бітовим шифруванням AES, за даними HTC.
Vive Eagle спочатку буде доступний тільки в Тайвані за ціною 15 600 тайваньських доларів, або близько 520 доларів США — це значно дорожче, ніж більшість моделей Ray-Ban від Meta. HTC ще не повідомила, чи буде вона продавати Vive Eagle в інших регіонах, включаючи США, але якщо це станеться, то за такою ціною їй буде важко конкурувати з суперником.