Автомобільний гігант Honda і місячний стартап Astrobotic об’єднуються, щоб дослідити, як система регенеративних паливних елементів може допомогти забезпечити освітлення під час довгих ночей на Місяці.
У понеділок компанії уклали партнерську угоду, щоб дослідити, чи можна інтегрувати регенеративну паливну комірку (RFC) Honda в LunaGrid від Astrobotic, масштабовану енергетичну систему, побудовану на основі сонячних батарей. Обидві компанії проведуть «дослідження освітлення» на потенційних місцях посадки на південному полюсі Місяця та оцінять масштабованість системи, а також інтеграцію апаратного та програмного забезпечення.
Ключовим викликом для дослідження Місяця є виживання під час двотижневої місячної ночі, коли температура в деяких регіонах може опускатися до -424 градусів за Фаренгейтом, а сонячні панелі не працюють. RFC від Honda вирішує цю проблему, зберігаючи сонячну енергію у вигляді водню протягом місячного дня і перетворюючи її назад на електроенергію вночі, виробляючи воду як єдиний побічний продукт.
Потім ця вода переробляється в системі електролізу під високим тиском для створення більшої кількості водню, утворюючи те, що Honda називає «замкнутим енергетичним циклом».
Технологія вертикальних сонячних батарей (VSAT) від Astrobotic призначена для відстеження Сонця з метою максимального захоплення енергії і, за планами, матиме потужність до 10 кіловат. Компанія також розробляє версію XL, яка генеруватиме в п’ять разів більше енергії.
Разом VSAT буде збирати сонячне світло протягом дня для живлення системи електролізу води, а RFC буде перетворювати накопичений водень в електроенергію протягом ночі.
Мета — справжній «постріл на Місяць»: безперервне, надійне енергопостачання на поверхні Місяця.