Grammarly планує придбати популярний додаток для роботи з електронною поштою Superhuman, повідомляється в прес-релізі компанії.
За словами компанії, електронна пошта вже є “кейсом номер один” використання Grammarly для професійних користувачів: “Асистент зі штучним інтелектом допомагає перевіряти понад 50 мільйонів листів щотижня від більш ніж 20 провайдерів електронної пошти”. Купівля Superhuman має певний сенс: вона дає Grammarly власний поштовий додаток для демонстрації свого продукту.
Але, судячи з прес-релізу, Grammarly має ширші амбіції – які, як і багато інших технологічних компаній, пов’язані зі штучним інтелектом. Зокрема, АІ-агентів.
“Grammarly перетворюється на платформу для додатків і агентів, рухаючись до мультипродуктової компанії з сотнями інтелектуальних агентів, що спеціалізуються на конкретних завданнях, – кажуть у компанії. “Електронна пошта є ідеальним середовищем для такої мультиагентної підтримки, адже професіонали щодня проводять більше трьох годин у своїх поштових скриньках, а електронна пошта залишається фундаментальною основою будь-якого пакету для підвищення продуктивності”.
Компанія заявляє, що це “платформа майбутнього”, яка “уможливить сценарії, де користувачі зможуть працювати з кількома агентами одночасно”, наприклад, агент з комунікацій, агент з продажу, агент з підтримки та агент з маркетингу, які допомагатимуть вам написати пам’ятку для клієнта. Але справжнім випробуванням стане те, чи справдяться ці плани – і чи зможе Grammarly конкурувати з інструментами таких гігантів штучного інтелекту, як OpenAI та Google, які також мають агентські амбіції.
Наприкінці минулого року Grammarly придбала стартап Coda, що займається підвищенням продуктивності, а співзасновник і генеральний директор Coda Шишир Мехротра очолив об’єднану компанію в якості генерального директора.