Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

«Гра в кальмара»: як вінничани оцінили південнокорейський трилер

«Гра в кальмара»: як вінничани оцінили південнокорейський трилер
Вінниця.info • 13 переглядів • 1 хв читання

У центрі Вінниці 1 липня журналіст Вінниця.info запитав десятьох вінничан молодого віку, чи дивились вони «Гру в кальмара». Вісім з десяти відповіли, що переглянули 1-й та 2 сезони серіалу. Третій сезон трилера переглянули 5 людей, а троє опитаних планують подивитися найближчим часом.

Поціновувачам серіалу найбільше запам’яталося збройне повстання гравців та його провал (2 сезон). Серед найвподобаніших персонажів – трансгендерна героїня під номером 120 та головний герой № 456. Найбільше глядачів вразила жорстокість гравців та їх жага до грошей.

Багатьом респондентам сподобалась серія з 2 сезону, де учасникам потрібно було пройти 5 міні-ігор. Також позитивно згадують гру «мармури» з 1 сезону. Вінничани відзначили напружену інтриговану атмосферу 3-го сезону та його завершення. Особливим називають момент народження дитини гравцем 222, а пожертва головного героя собою заради дитини розчулила глядачів.

Не сподобались респондентам деякі сюжетні лінії. Як от історія детектива Хван Джун Хо, брат якого є фронтменом Гри в кальмара. Деякі акцентують увагу саме на недостатньому розкритті цієї сімейної минувшини. Не оцінили глядачі також сюжетну лінію з солдатом № 11 Кан Но-іль.

Найбільше розкритикували персонажів серіалу під номерами 100 (дід), 7 (хлопець, який приїхав на гру зі своєю мамою), 144 (ворожка), 230 (репер Танос) та 333 (хлопець, який хотів убити власну дитину). Вінничани засудили й те, що персонажів № 120 та № 149 зарано прибрали з серіалу.

Неприємною глядачі вважають сцену бійки персонажів у туалеті. А пологи гравця 222 у 3 сезоні учасники опитування назвали нереалістичною з огляду на дедлайн гри, під час якої дівчина за 10 хвилин народила дитину.

Третій сезон антикапіталістичної драми, прем’єра якого відбулася 27 червня, посів перше місце в глобальному рейтингу телешоу Netflix у всіх країнах, за даними FlixPatrol, що відстежує перегляди на стримінгових платформах. В Україні серіал теж займає 1 місце.

Другий сезон «Гри в кальмара» став найпопулярнішим серіалом з середньою аудиторією 27,1 мільйона глядачів. Рейтинг склала міжнародна маркетингова компанія Nielsen — вони проаналізували 35-денний період безперервного перегляду, усього до списку увійшло 100 проєктів. Про це пише Variety.

Наприкінці 2021 року в офіційному блозі Google Україна представили рейтинг найпопулярніших запитів українських користувачів у 2021 році. На другому місці був саме серіал «Гра в кальмара».

Південнокорейський драматичний трилер у жанрі виживання, прем’єра якого відбулася 2021 року на Netflix, заполонив глядачів з усього світу завдяки своєю сміливістю та неординарністю. Режисер серіалу Хван Дон Хьок писав сценарій майбутнього бестселера 10 років.

Серіал «Гра в кальмара» став феноменом у світі кіноіндустрії та лідером на міжнародному ринку, чого не очікували творці англомовного контенту. Трисезонна стрічка дала ляпас капіталістичному ладу, яскраво описавши соціальну нерівність – одвічну проблему прірви між багатими й бідними. Гостро показані й моральні дилеми, викликані боротьбою за виживання.

Сюжет картини описує, як 456 людей, які мають фінансові проблеми, приймають запрошення на участь в таємничій грі на виживання. Упродовж шести днів вони повинні проходити по одній дитячій грі. Переможець отримає 45,6 млрд вон (38,5 млн доларів США), а ті, хто програв, — загинуть.

Серед сильних сторін серіалу варто відзначити поєднання простої ідеї з глибокою соціальною критикою. Дитячі ігри на яскравих ігрових майданчиках із гігантськими інсталяціями стали смертельним видовищем, де виживання потребує безпринципності та жорстокості. Він піднімає питання справедливості, вибору, людяності й відчаю. Автор сценарію Хван Дон Хьок створив не просто трилер, а емоційно насичену алегорію капіталістичного суспільства.

«Гра в кальмара» змушує замислитися над існуванням права багатих грати життями бідних. Соціальний підтекст трилеру натякає на риторичне питання існування справедливості в системі, де люди змушені зраджувати одне одного, щоб вижити.

В ряді слабких сторін особливо виділяється другорядна сюжетна лінія детектива Хван Джун Хо, який відшукував острів великої гри, фронтменом якого є його ж рідний брат.

Також нелогічною та нереалістичною сценою є народження дитини однією з гравців під час смертельної гри за один десяток хвилин, що суперечить людській фізіології.

Останніми та по-особливому сильними є слова головного героя, які розчулили всіх глядачів: «Ми не коні. Ми – люди. Ми – люди…». Після цієї фрази гравець 456 пожертвував своїм життям, аби врятувати новонароджену дитину. Елітні гості, з насолодою спостерігаючи за кровавою грою крізь дим сигар, були впевнені, що головний герой вб’є дитину. Стійкість принципів і невичерпна людяність гравця 456 стали несподіваним фіналом гри.

Незважаючи на безкарність зла, не можна впевнено назвати це його перемогою. Так, серіал закінчується на сумній ноті та смертю головного героя, що вже є нетиповим явищем для більшості кінострічок. Проте новонароджена учасницею гри дитина, беззахисна перед усіма, не з власної волі й без права вибору стала учасницею гри. І навіть у таких нерівних для бою умовах вона змогла обіграти зло – вижити. Безневинна й чиста дитяча душа стала символом незламності добра та прекрасним епілогом, де життя здобуває перемогу над смертю.

Вінниця.info, скріншоти з серіалу

13