Сьогодні Google представив користувачам в Індії свій режим штучного інтелекту – інструмент пошуку в стилі “запитання-відповідь”. Компанія повідомила, що цей інструмент все ще перебуває на експериментальній стадії, і користувачам потрібно буде підключитися до нього через Search Labs.
Після того, як користувач зареєструється, він зможе ставити запити англійською мовою. Google не уточнив, чи планує підтримувати місцеві мови і коли це стане можливим.
Користувачі можуть шукати відповіді на складні, багатокомпонентні запити, такі як “Моїм дітям 4 і 7 років, і вони дуже енергійні. Запропонуйте креативні способи, як зробити їх активними і рухливими в приміщенні, особливо в спекотні дні, без зайвого простору і дорогих іграшок”. Крім того, користувачі можуть ставити додаткові запитання, щоб уточнити результати.
Google почав тестувати режим штучного інтелекту з преміум-підписниками в США на початку цього року. Після заходу Google IO компанія почала широко розгортати цю функцію для всіх американських користувачів. Згодом компанія додала функцію покупок, впровадила підтримку голосового та графічного пошуку, а також рекламу.
Компанія повідомила, що функції голосового та графічного пошуку підтримуються для користувачів в Індії, оскільки голос є популярним способом пошуку. Компанія додала, що режим штучного інтелекту працює на основі спеціальної версії Gemini 2.5. У компанії також зазначили, що перші тестери режиму ШІ ставлять у 2-3 рази довші запити.
Індія, де проживає понад 870 мільйонів інтернет-користувачів, є одним з найбільших ринків для Google. Вона також виступає випробувальним майданчиком для компанії, де вона спостерігає за тим, як багатомовні користувачі використовують її продукти.
Хоча Google все ще має левову частку на ринку пошуку, люди почали більше використовувати інструменти штучного інтелекту на основі чату, такі як ChatGPT і Perplexity, у своєму повсякденному житті. За допомогою режиму штучного інтелекту Google хоче, щоб користувачі, які віддають перевагу такому інтерфейсу, використовували його власний продукт.
Окрім режиму штучного інтелекту, Google просуває в пошуку такі продукти, як огляди зі штучним інтелектом, які підсумовують результати запитів для вас. У квітні компанія заявила, що понад 1,5 мільярда людей по всьому світу користуються оглядами зі штучним інтелектом. Раніше цього місяця газета Wall Street Journal повідомила, що функції штучного інтелекту Google завдають шкоди видавцям, які спостерігають падіння трафіку з органічного пошуку.