Loqal – новинний агрегатор Loqal
Google додає ще більше реклами до результатів свого ШІ
Новини

Google додає ще більше реклами до результатів свого ШІ

HiTech.Expert • 0 переглядів • 1 хв читання

У пошуковій видачі Google зі штучним інтелектом з’явиться ще більше реклами. 21 травня компанія оголосила, що почне тестувати рекламу в режимі AI Mode – новій пошуковій функції зі штучним інтелектом, яка щойно стала доступною для всіх користувачів у США.

Режим штучного інтелекту – це нова вкладка в Пошуку Google, яка відкриває інтерфейс, схожий на чат-бот, де ви можете отримати короткий опис того, що шукаєте, разом із посиланнями на відповідні веб-сайти. Але незабаром ці відповіді можуть містити рекомендації щодо продуктів та іншу рекламу.

Наприклад, Google заявляє, що якщо користувач запитує в режимі штучного інтелекту поради про те, як створити веб-сайт, функція видасть покрокову інструкцію, як почати роботу. Вона може навіть показати “корисну рекламу” для конструктора веб-сайтів, яка матиме позначку “спонсорська”. Google заявляє, що тестує пошукові та торгові оголошення в режимі штучного інтелекту для користувачів десктопних і мобільних пристроїв.

Пошуковий гігант також розширює свою рекламу в оглядах штучного інтелекту – згенерованих штучним інтелектом резюме, які з’являються вгорі деяких результатів пошуку – як на мобільних, так і на десктопних пристроях. Тепер, якщо ви шукаєте поради щодо того, як брати з собою в літак маленьких собак, ви можете побачити “спонсорований” список переносок для маленьких собак і посилання на їх придбання під оглядом ШІ.

Починаючи з сьогоднішнього дня, реклама в Оглядах штучного інтелекту на робочому столі доступна для всіх користувачів у США. Google також планує додати рекламу в англомовні огляди ШІ в “окремих країнах” пізніше цього року.

0