Amazon тестує нові аудіо-резюме, створені штучним інтелектом, які дають змогу прослухати розмову двох “господарів”, що розповідають про особливості продукту. Окрім інформації про товар, аудіоролики зі штучним інтелектом також беруть інформацію з відгуків користувачів та інформації з Інтернету.
Наразі ця функція доступна для деяких товарів у мобільному додатку Amazon, зокрема блендера Ninja Blender, олії для тіла з водоростями OSEA Undaria Algae Oil, бігової доріжки SHOKZ OpenRun Pro та водонепроникного наматрацника SafeRest Waterproof Mattress Protector. Ви можете спробувати їх, натиснувши кнопку “Почути основні моменти” під продуктом.
Аудіоогляди починаються з “дружнього нагадування” про те, що ви слухаєте ролик, створений штучним інтелектом, після чого слідує представлення “експертного” ведучого зі штучним інтелектом, який має розповісти вам про особливості продукту. Це схоже на аудіоогляди Google, створені штучним інтелектом, в яких два ведучі обговорюють ваші дослідження, документи або слайди у форматі, схожому на подкаст.
У ролику для SHOKZ OpenRun Pro штучний інтелект представляє нам “Макса”, який каже, що головна відмінність цих навушників полягає в тому, що вони “проводять звук через ваші вилиці, а не у вуха”. Далі ведучий зі штучним інтелектом ставить запитання про навушники, наприклад, про те, кому може бути корисний такий дизайн і чи відповідає якість звуку вимогам.
“Хоча мікрофон отримав похвалу за шумозаглушення, деякі користувачі вважають, що він недостатньо гучний для повного занурення в музику, – каже “експерт” ШІ Макс. “Але клієнти відзначають, що в певних ситуаціях вони кращі за навушники”.
Наразі аудіо-резюме, створені штучним інтелектом Amazon, доступні лише деяким клієнтам у США, але компанія планує зробити їх доступними для більшої кількості продуктів і клієнтів у “найближчі місяці”.