Loqal – новинний агрегатор Loqal
Спорт

Гендиректор Динамо рассказал о сборах, проектах на стадионе и маркетинге клуба.

Гендиректор Динамо рассказал о сборах, проектах на стадионе и маркетинге клуба.
UA-Футбол • 9 переглядів • 1 хв читання

Гендиректор "Динамо" розповів про збори, проекти на стадіоні та маркетинг клубу. Його слова передає журналістка UA-Футбол Аліна Єрофеєва.

Дмитро Бріф на конференції "Динамо 3.0" розповів, як команда готуватиметься до сезону 2025/26 та про надії.

"Літні збори у нас пройдуть за традицією в Австрії – там чудові умови, прекрасний клімат. ми впевненні, що там зможемо підготувати команду до наступного сезону, до нашої участі у кваліфікації, потім, сподіваємось, у єврокубках. Переконаний, що команда докладе до цього всіх зусиль. Безперечно ми обирали готель, поля, інфраструктуру для команди, яка підійде до підготовки", - заявив Бріф.

Директор розповів про проєкти на стадіоні "Динамо".

"Щодо стадіону. Наступного сезону у нас багато проектів. Переконаний, що ми здивуємо вболівальників у наступному сезоні нашою активністю та інфраструктурою. У нас є проект, над яким ми продовжуємо працювати по посиленню інклюзивності на стадіоні. Ми переконані, що зараз всі клуби мають рухатися у цьому напрямку, бо це нагальна потреба.

Ми розуміємо, що ми маємо забезпечити можливість всім людям побачити футбол, подивитися на свою улюблену команду", - заявив співробітник клубу.

В кінці промови, Бріф оголосив про партнерство з новим титульним спонсором.

"Щодо маркетингу: величезна робота попереду, Оскільки у нас з’явилася третя зірка, у нашого відділу маркетингу є велике завдання, щодо її активного просування, рекламування. Найголовніший момент з приводу маркетингу – що ми тут зібралися. Раді привітати компанію GGBET і ФК "Динамо", що ми заключили стратегічне партнерство.

Тепер GGBET буде нашим титульним спонсором наступні три роки", - заявив Бріф.

Захід було організовано ФК "Динамо" спільно з титульним партнером GGBET

9