Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Gemini з’явиться в Google Home цього жовтня

Gemini з’явиться в Google Home цього жовтня
HiTech.Expert • 1 хв читання

Gemini вийде в ранньому доступі на смарт-дисплеях і колонках у жовтні, оголосила Google в новому блозі. Gemini for Home замінить Google Assistant на смарт-пристроях компанії і, судячи з усього, буде доступний як у безкоштовній, так і в платній версії, що означає, що Google зацікавлена в розширенні свого бізнесу з підписки, подібно до того, як Amazon робить це з Alexa+.

Google вперше продемонстрував Gemini for Home на виставці CES 2025. Тоді компанія в першу чергу обіцяла, що генеративний штучний інтелект зробить спілкування зі смарт-пристроями більш природним, усунувши необхідність у дерев’яних голосових командах. Ви можете розмовляти з Gemini, як з людиною, і отримувати очікувані результати, будь то відповідь на питання вікторини або регулювання термостата. Справжня перевага інтеграції Gemini полягає в тому, що мультимодальні функції AI-асистента можуть використовувати дані з інших пристроїв Nest, наприклад, відео з камери безпеки, для відповіді на більш складні питання про те, що відбувається у вашому домі.

У жовтневому релізі раннього доступу Google, компанія, здається, гарантує всі ці ж поліпшення, а також пропонує доступ до Gemini Live для ще більш персоналізованих розмов. У блозі Google не згадується, скільки все це коштує і які функції Gemini будуть доступні тільки за передплатою. На виставці CES компанія заявила, що передплатники Nest Aware, які платять 10 доларів на місяць, отримають ранній доступ до Gemini в Google Home пізніше цього року. Платна версія AI-асистента може бути просто включена в існуючу передплату Google, але компанія також може запропонувати її як окремий додаток.

Gemini for Home вийде в ранньому доступі в жовтні. Google заявляє, що «незабаром поділиться більш детальною інформацією» про запуск. Можливо, ця новина буде пов’язана з випуском нових колонок Nest і смарт-дисплеїв. Останній Nest Hub був випущений в 2021 році, що свідчить про те, що лінійка продуктів давно потребує оновлення.