Керівник відділу маркетингу та програми лояльності "Шахтаря" Денис Фролов дав оцінку співпраці з технічним партнером Puma.
– Як би ви описали співпрацю з Puma у контексті створення нової форми? Чи є щось, що вирізняє їхній підхід порівняно з попередніми технічними партнерами?
– Думаю, що так. Перш за все, це гнучкість і бажання розвивати спортивний ринок. Це можна підтвердити тим, що раніше ми анонсували тільки один комплект форми раз на рік – або домашню, або виїзну.
З нашим технічним партнером Puma ми щорічно міняємо всі три комплекти форми. Це важливо, це про розуміння важливості, це європейський бенчмарк усіх футбольних клубів і це говорить про маркетингові та комерційні можливості. Це один з прикладів, чому ми хотіли відзначити нашого технічного партнера.
Минулого року ми продовжили контракт з Puma і наразі наша співпраця пролонгована аж до 2031-го. Мені здається, що така довгострокова співпраця, яка продовжується ще до кінця терміну дії поточного контракту, говорить про те, що сторони задоволені співпрацею.
Уже два роки поспіль ми показуємо ріст в продажах Puma на 25-30%, що є ще одним важливим моментом успішності співпраці, а форма продається приблизно у 2,5 раза більше, ніж джерсі "Динамо", - сказав Фролов для Tribuna.com.