Після заборони маркетингових договорів з 1 березня ціни мали знизитися на 22%, однак цього не сталося, вважає політичний експерт Кирило Сазонов. На його думку, фармвиробник «Дарниця» фактично не знизив ціни на лікарські засоби після ухвалення заборони маркетингових платежів.
«Наприкінці 2024 року ціни на препарати „Дарниці“ були різко підвищені. Згодом компанія оголосила про нібито зниження вартості, однак воно торкнулося лише близько 20 позицій з понад 250 найменувань», — зазначив Сазонов у своєму телеграм-каналі.
Він нагадав, що топ-посадовиця компанії Катерина Загорій публічно визнавала значні витрати на маркетинг.
Відтак після заборони маркетингових договорів з 1 березня ціни мали знизитися на 22%, пише Сазонов.
«Фактично ж „Дарниця“ підняла ціни на весь портфель, зімітувала зниження на частині препаратів і заощадила мінімум 22% на кожному. Виграла від цього лише компанія, тоді як ані споживачі, ані держава зменшення цін не відчули. Натомість обсяги продажів різко впали», — вважає експерт.
Раніше повідомлялося, що Верховна Рада зареєструвала законопроєкт про врегулювання аптечної діяльності відповідно до норм ЄС.