Гіперреалістичні персонажі MetaHuman від Epic Games справді вражають, і тепер компанія полегшує розробникам можливість включити їх у свої проекти. На виставці State of Unreal у вівторок Epic оголосила, що MetaHuman Creator тепер вбудований в Unreal Engine як частина Unreal Engine 5.6.
Компанія також приносить свої інструменти для створення облич і тіл MetaHumans, що означає, що розробники зможуть створювати обличчя і тіла з точним налаштуванням параметрів для своїх ігор або додатків. Розробники зможуть продавати своїх MetaHumans на ринку цифрових активів Fab від Epic, щоб їх можна було використовувати в інших іграх або проектах.
На сцені Epic показала, як інструменти MetaHuman можна використовувати для анімації персонажа в реальному часі, використовуючи лише звичайну веб-камеру, щоб зафіксувати рухи обличчя актора. Це було досить круто.
Epic також пропонує нові варіанти ліцензування, які дозволяють використовувати MetaHumans з іншими рушіями для розробки ігор або творчим програмним забезпеченням. Це означає, що творці зможуть використовувати MetaHumans у конкуруючих платформах розробки, таких як Unity та Godot, а також у творчих програмах, таких як Maya, Houdini та Blender.