Українці продовжують отримувати пенсії та інші соціальні виплати. Одним з головних документів пенсіонера є пенсійне посвідчення. У Головному управлінні Пенсійного фонду України (ПФУ) в Луганській області розповіли, як отримати електронне пенсійне посвідчення та які документи для цього потрібні.
У ПФУ пояснили, що пенсіонери можуть сформувати електронне пенсійне посвідчення, що відображатиметься виключно в мобільному застосунку «Дія».
Так, отримувачі пенсії мають можливість обрати лише електронний формат посвідчення без оформлення його на папері чи у формі платіжної картки.
«Сформувати такий е-документ можна на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України або звернувшись до найближчого сервісного центру Фонду», – йдеться у повідомленні.
У ПФУ зауважили, що перед формуванням заяви на виготовлення електронного пенсійного посвідчення потрібно підготувати скановані копії:
Для цього треба зробити такі кроки:
У ПФУ підкреслили, що е-посвідчення підтягується автоматично, якщо воно видане за віком.
«Якщо ж посвідчення видане за інвалідністю, у зв’язку з втратою годувальника, за вислугу років, його потрібно додати в «Дію» власноруч», – резюмували у ПФУ.
Нагадаємо, чи можна оформити пенсію за допомогою «Дія.Підпис».