Loqal – новинний агрегатор Loqal
Спорт

Экс-арбитр ФИФА – о решающем голе Карпат в ворота Шахтера: Нелегитимный

Экс-арбитр ФИФА – о решающем голе Карпат в ворота Шахтера: Нелегитимный
UA-Футбол • 5 переглядів • 1 хв читання

Матч 2-го туру УПЛ "Карпати" - "Шахтар" пройшов у безкомпромісній боротьбі, де було багато емоцій, команди забили на двох шість голів, тим самим порадувавши шанувальників футболу яскравим видовищем. Львів'яни зрівняли рахунок у компенсований час. Після подачі з флангу Краснопір ударом головою завершив атаку господарів. Але... Перед подачею біля кутового прапорця зав'язалася боротьба між Коноплею і Педросою, після чого гравець "Шахтаря" опинився на газоні. Здалося, що проти Коноплі було порушення правил. Про це після матчу говорили також представники донецької команди. Виникає резонне питання: "А чи потрібно було зараховувати гол?". З таким питанням UA-Футбол звернувся до суддівського експерта, ексарбітра ФІФА Сергія Шебека.

Відео - УПЛ ТБ pic.twitter.com/tT2ena02wO

- Недарма коментатор, коли був забитий гол, вигукнув: "Тут знову питання до Балакіна", - бере слово фахівець. - Правильно, у нього були сумніви, коли за м'яч боролися Конопля і Педросо. Але тут не повинно бути ніяких сумнівів. Конопля був першим на м'ячі, прикриваючи його корпусом, в той час як Педросо відверто двома руками штовхнув у спину донеччанина, зробив подачу, і Краснопір забив. Цей гол не можна було зараховувати. Тут навіть більше питань до арбітра VAR Шурман. Якщо Балакін не побачив поштовх у спину і не зафіксував порушення, то Шурман зобов'язаний був звернути на це увагу і запросити колегу до монітора. Адже Шурман сидить в ідеальних умовах, все це бачить і чомусь не реагує.

Допускаю, що у Балакіна були сумніви в порушенні, мабуть, його збило те, що Конопля не апелював з приводу поштовху, підвівся і побіг далі. І Шурман бачить, що ніхто не сперечається, тому можна зарахувати гол. Але гол нелегітимний. Це не легкий і допустимий поштовх, а очевидний, з явним порушенням. Повторюся, тут більше вина лежить на Шурмані. Навіщо тоді VAR? Гол забитий після порушення! Цікаво, Ріцоллі покаже цей момент і прокоментує, або пройде повз, як не раз таке було?! Або скаже знову, що все в межах правил, як було в матчі минулого чемпіонату "Полісся" - "Карпати", де удар кулаком по голові нападника - це боротьба тілами, - резюмував ексарбітр.

Відзначимо, що "Карпати" і "Шахтар" зіграли внічию 3:3, гості з Донецька після матчу були сильно незадоволені суддівством.

5