Російська економіка продовжує падати, незважаючи на надії Кремля щодо того, що військово-промисловий комплекс стане її порятунком. Фінансові результати російських компаній продовжили основний тренд цього року — прибутки падали, збитки зростали. Про це пише Олексій Пластун, доктор економічних наук, у статті "Економіка РФ: доїти до останньої краплі!"
Він наводить результати останнього місяця:
"Логічно припустити, що на тлі таких ось результатів логістика також має почуватися незатишно. Таки так — у залізничних вантажних перевезеннях прибуток впав на 57%, збиток зріс на 660%", - додав він.
Природно, якщо бізнес починає активно генерувати збитки, його пора згортати.
"Мабуть, найгучнішою подією став камінг-аут "АвтоВАЗу", який вийшов із двомісячної корпоративної відпустки та визнав очевидне: його продукція нікому не потрібна, а раз так, то і виробляти її сенсу немає. Тому виробничий план було зрізано відразу на 40%. А перехід на чотириденний режим роботи продовжено щонайменше до 28 березня 2026 року", - зазначив автор.
Утім, "АвтоВАЗ" — не єдина компанія на межі банкрутства. Новинні заголовки рясніють "хорошими новинами". У списку проблемних компаній опинилися:
З іншими статтями автора можна ознайомитися за посиланням.