Група компаній DVL (Датагруп-Volia-lifecell) за рік від об’єднання зміцнила свої позиції на українському ринку телекомунікацій, сфокусувавшись на модернізації мереж, підвищенні їхньої енергостійкості та розширенні спектру послуг.
Мобільний оператор lifecell продемонстрував значне зростання: його прибутковість у першому півріччі 2025 року збільшилася на 30%. Це стало можливим завдяки зростанню доходів, контролю над витратами та успішній кампанії з перенесення номерів (MNP), яка залучила понад 200 тис. нових абонентів.
Середній дохід на одного абонента (ARPU) lifecell зріс на 11,6% до 132,8 грн, а маржа EBITDA збільшилася на 7 п.п., сягнувши 58,4%. Це свідчить про підвищення продуктивності та оптимізацію витрат.
До високошвидкісної оптоволоконної мережі “Датагруп” підключили 450 базових станцій lifecell, що покращило якість зв’язку та збільшило швидкість передачі даних. До кінця року планується підключити ще 350 станцій.
Розширення смуги для 4G у більшості областей підвищило середню швидкість мобільного інтернету приблизно на 30%.
Модернізація в Києві: lifecell оновив понад 700 базових станцій у столиці, що дозволило покращити покриття на 23%, збільшити швидкість завантаження даних на 29% і знизити затримку сигналу на 58%.
Технологія VoLTE: Понад 1,2 млн абонентів тепер можуть користуватися технологією VoLTE, що є підготовкою до відключення мережі 3G.
Група DVL інвестувала в будівництво енергоефективної мережі GPON та закупила 48 тис. літієвих акумуляторів, з яких 98% вже встановлено. Це забезпечує безперебійну роботу 98% базових станцій lifecell до 10 годин під час знеструмлень.
Для створення єдиної екосистеми послуг були запущені конвергентні тарифи “Лайфсет”, що поєднують мобільний, фіксований інтернет та телебачення. Також стартувала послуга “Домашній інтернет lifecell”.
З початку повномасштабної війни група DVL надала допомогу на суму понад 483 млн грн, підтримуючи українців, зокрема дітей та військових.