Для бренду — це перший досвід участі у заході такого масштабу. На стенді ДУБОК відвідувачі можуть побачити кухні, шафи, ліжка від провідних українських виробників. Компанія пропонує цікаві пропозиції та сміливі рішення, а також приділяє особливу увагу для кожного клієнта.
«Це плановий етап нашого розвитку. Ми достатньо виросли, щоб заявити про себе з продуктами в Європі. Це не разовий крок — ми вже стали на цю дорогу. Будемо й на інших виставках.
Мета — повністю управляти продуктом, залишатися в тренді та бути максимально близько до клієнта», — зазначає СЕО компанії Віталій Бєлєнький.
Участь у виставці дає можливість не лише заявити про українські меблі на міжнародній арені, а й зібрати живі відгуки від європейських покупців, зрозуміти їхні потреби й вивести продукт на якісно новий рівень.
ДУБОК підкреслює, що вихід на європейський ринок — це частина стратегії розвитку бренду та підтвердження готовності українських компаній гідно конкурувати якістю, сервісом та інноваційними рішеннями.