Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» звернулося до споживачів із нагадуванням про необхідність своєчасної сплати абонентської плати за комунальні послуги. Згідно з чинним законодавством України, абонентська плата є обов’язковим фіксованим щомісячним платежем, який стягується з усіх споживачів незалежно від обсягу фактичного водоспоживання чи кількості зареєстрованих осіб у помешканні. Цей платіж спрямований на забезпечення належного обслуговування договорів та вузлів комерційного обліку води, пише «Наше місто».
Абонентська плата складається з двох частин:
Цей платіж встановлюється окремо для кожної комунальної послуги — водопостачання та водовідведення — і залежить від типу житла та наявності вузлів комерційного обліку.
З 1 квітня 2025 року діють оновлені розміри абонентської плати, які різняться залежно від типу помешкання та наявності лічильників:
Для населення у багатоквартирних будинках:
Для багатоквартирних будинків із вузлами комерційного обліку:
Для населення приватного сектору:
Для приватного сектору з вузлами комерційного обліку:
З 1 лютого 2025 року абонентську плату необхідно сплачувати на новий розрахунковий рахунок КП «Дніпроводоканал»:
Споживачів закликають уважно перевіряти реквізити під час оплати, щоб уникнути помилок.
Абонентська плата забезпечує стабільну роботу систем водопостачання та водовідведення, зокрема утримання інфраструктури, технічне обслуговування лічильників і підтримку якісного надання послуг. КП «Дніпроводоканал» наголошує, що відповідальність споживачів у своєчасній сплаті сприяє безперебійному функціонуванню комунальної системи міста.
Детальніше про абонентську плату, її складові та порядок сплати можна дізнатися на офіційному сайті КП «Дніпроводоканал» у розділі «Абонентська плата». У разі виникнення питань споживачі можуть звертатися до підприємства за контактними даними, зазначеними на сайті.
КП «Дніпроводоканал» висловлює подяку мешканцям за відповідальне ставлення до сплати комунальних платежів і закликає дотримуватися встановлених термінів, щоб забезпечити стабільну роботу системи водопостачання та водовідведення у Дніпрі.
Нагадаємо, раніше ми писали, що КП «Дніпроводоканал» закликає вчасно сплатити рахунки за червень та попереджає про наслідки заборгованості.
В КП «Дніпроводоканал» зробили важливу заяву про повірку лічильників. Дізнатися дату наступної повірки можна в особистому кабінеті на сайті КП «Дніпроводоканал» ДМР.
Також ми писали, «Дніпроводоканал» отримав від Уряду Японії 100 нових люків для забезпечення надійності мереж.
Ми повідомляли, 20 років забезпечує містян водою: історія інженерки «Дніпроводоканалу», яка поєднує роботу з волонтерством.
Категорія: Влада, ЖКГ, Новини Дніпра
Позначки: КП «Дніпроводоканал»