Обранці також хочуть провести перевірку дотримання монопольного законодавства в діяльності Укрзалізниці у зв’язку зі штучним нав’язуванням сервісу "Дія.Підпис"
Народні депутати спрямували звернення до АТ «Укрзалізниця» із закликом скасувати рішення про продаж з 1 серпня квитків на популярні поїзди всередині України лише за допомогою сервісу «Дія. Підпис». Про це повідомив народний обранець Володимир Вятрович, інформує Rail.insider.
Звернення 18 депутатів із різних фракцій стало реакцією на рішення товариства з 1 серпня запровадити можливість купувати квитки на потяги №№ 105/106 Одеса—Київ, 91/92 Львів—Київ, 29/30 Київ—Ужгород, 12 Львів—Одеса та 27/28 Київ—Чоп лише з верифікацією через Дія.Підпис. Таким чином компанія має намір боротися з можливими зловживаннями.
У свою чергу Володимир Вятрович нагадав, що квитки і так є іменними.
«Тож для подолання проблеми так званої спекуляції достатньо просто перевіряти відповідність прізвища і дійсність квитка, для чого у провідників вище згаданих потягів є валідатори», — зауважив він.
На його думку, головна причина дефіциту квитків — багаторазове сезонне перевищення попиту над пропозицією.
«Простіше кажучи, число бажаючих купити квитки на захід чи південь України влітку в рази перевищує технічну можливість залізниці дати стільки вагонів. І ніякі маніпуляції з системою продажів цю проблему не вирішать», — уточнив нардеп.
«Найголовніше — обмеження на купівлю квитків залежно від наявності у людей Дія.Підпис є відверто дискримінаційним і протиправним. На якій підставі мільйони людей, у яких нема Дія.Підпис і які не зобов’язані його мати, позбавляються права вільно купувати квитки у касі, на сайті залізниці або в мобільному застосунку?! Я вже не кажу про іноземців, для яких придбання звичайного квитка на потяг в Україні перетворюється на непростий квест», — наголосив Володимир Вятрович.
У своєму зверненні депутати вимагають:
невідкладно скасувати рішення про продаж та повернення квитків на потяги всередині України тільки за умови верифікації особи через Дія.Підпис;
скасувати такі ж обмеження, які діють для міжнародних рейсів;
провести перевірку дотримання монопольного законодавства в діяльності Укрзалізниці у зв’язку зі штучним нав’язуванням сервісу «Дія.Підпис»;
реагувати у подальшому на застосування дискримінаційних підходів діяльності Укрзалізниці та зупиняти такі практики.