Улітку українці масово скаржаться на дефіцит квитків. Вони зникають за хвилини. Особливо — на популярні напрямки до Карпат і з прифронтових регіонів.
“Укрзалізниця” пояснила, чому так відбувається і як компанія реагує на піковий попит. Про це пише Інформатор з посиланням на допис голови правління компанії Олександра Перцовського.
У червні-липні 2024 року зросли запити на маршрути з Києва до Яремче на 460%, а до Буковеля — на 406%. Крім туристів, масово їдуть дитячі групи з прифронтових регіонів, діти військових, родини ВПО. Через це у вільному продажу часто залишається лише кілька вагонів, які розкуповують миттєво. На окремі напрямки значна частина місць виділяється під групові замовлення та військовий резерв.
"Укрзалізниця" запускає 8 нових рейсів на найпопулярніші маршрути. Це повинно частково вирішити проблему з квитками.
Більшість квитків продається онлайн. На міжнародні напрямки — виключно через Інтернет. Для боротьби з перекупами “Укрзалізниця” впровадила валідацію через “Дію”. Уже заблоковано понад 2800 акаунтів. Розглядається ідея зробити валідацію обов’язковою також для найпопулярніших внутрішніх напрямків.
Сервіс “Автовикуп” допомагає “вполювати” квитки з повернень. За літо ним скористались 403 тисячі користувачів, з них 229 тисяч отримали квитки. Це знижує шанс того, що квиток дістанеться перекупу або боту.
“Укрзалізниця” закликає користуватись офіційним застосунком, налаштовувати моніторинг і не панікувати.
Нагадаємо, що “Укрзалізниця” запускає новий зручний маршрут через Чоп. Раніше ми повідомляли, що “Укрзалізниця” починає закупівлю пасажирських вагонів нового покоління. Крім цього, “Укрзалізниця” представила перший безбар’єрний вагон для пасажирів на колісному кріслі.