Компанія Google щойно анонсувала невелику функцію для свого веб-браузера Chrome. Тепер він показуватиме згенеровані штучним інтелектом відгуки про інтернет-магазини, щоб зробити купівлю товарів “безпечнішою та ефективнішою”.
Функція доступна, якщо натиснути на іконку ліворуч від веб-адреси в браузері. З’являється спливаюче вікно, яке розповідає про загальну репутацію магазину, включаючи інформацію про якість продукції, ціни, обслуговування клієнтів і політику повернення. ШІ створює ці спливаючі вікна, скануючи відгуки користувачів від різних партнерів, зокрема Reputation.com, Reseller Ratings, ScamAdviser, Trustpilot та деяких інших.
Наразі сервіс доступний лише для покупців зі США, і єдина мова, якою він працює, – англійська. Наразі вона також прив’язана до десктопного браузера. Ми звернулися до Google, щоб дізнатися, чи з’явиться ця функція на мобільних пристроях, і якщо так, то коли. Компанія нічого не підтвердила, коли TechCrunch поставив аналогічне запитання.
Це може допомогти Google конкурувати з Amazon, який вже використовує штучний інтелект для підбиття підсумків рейтингів товарів тощо. Це лише останній крок, який компанія зробила, щоб впровадити штучний інтелект у процес шопінгу. Нещодавно Google представив можливість віртуально приміряти одяг і макіяж, а також розробляє інструменти для надання персоналізованих рекомендацій щодо продуктів і покращеного відстеження цін.