Bluesky не має власних можливостей для прямих трансляцій, але сервіс тестує нову функцію, щоб збільшити кількість користувачів, які ведуть трансляції за межами платформи. Компанія дозволяє “обраним” акаунтам прив’язувати свої акаунти на Twitch або YouTube до своїх профілів, які відображатимуть червоний індикатор і значок “live”, коли вони активно ведуть трансляцію.
В оновленні Bluesky описав цю функцію як “ранній тест”, який спочатку буде доступний лише для “кількох акаунтів”, перш ніж він буде готовий до більш широкого запуску. “Bluesky – це місце для останніх новин та оновлень у режимі реального часу”, – заявили в компанії. “Цей інструмент підтримує стрімерів, журналістів і всіх, хто ділиться живими моментами, коли вони відбуваються”.
Оновлення відбулося через день після того, як сервіс продемонстрував подібний значок для офіційного акаунту НБА на Bluesky. За словами операційного директора Bluesky Роуз Ванг, ліга, очевидно, спрямовуватиме вболівальників на Bluesky до “живого контенту, який вони просувають”. Співпраця з НБА у цій сфері є цікавим кроком для Bluesky. Спортивні фанати, і зокрема фанати НБА, мають величезний вплив на культуру Твіттера. І компанія, нині відома як X, протягом багатьох років уклала кілька гучних угод з НБА та іншими великими спортивними лігами для просування їхнього контенту.
Примітно, що Bluesky не має реклами. Він використовує “живі” індикатори, щоб спрямовувати користувачів на позаплатформовий контент, тому незрозуміло, чи є якісь бізнес-можливості для платформи-новачка, пов’язані з цією функцією. Але це свідчить про те, що Bluesky хоче відігравати більшу роль у тих розмовах, які колись сформували культуру Twitter, і зарекомендувати себе як місце, де можна стежити за подіями в прямому ефірі.
При повному або частковому відтворенні матеріалів обов'язково посилайтеся на HiTech.Expert.
Про проект та рекламні можливості сайту HITech.Expert
Редакція: [email protected]
© 1999-2023 HiTech.Expert. Хостинг: Mirohost.net