Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Безбар’єрна освіта у Дніпрі: ліцей № 23 став частиною флагманського проєкту «Рух без безбарʼєрів»

Безбар’єрна освіта у Дніпрі: ліцей № 23 став частиною флагманського проєкту «Рух без безбарʼєрів»
Наше місто • 1 хв читання

У закладах загальної середньої освіти Дніпра нині навчається близько 1100 дітей з особливими освітніми потребами. Про це повідомляє «Наше місто» з посиланням на пресслужбу міської влади Дніпра.

Ліцей № 23 став одним із перших навчальних закладів міста, що приєднався до ініціативи Першої леді України Олени Зеленської «Без бар’єрів», яка є складовою Національної стратегії зі створення доступного середовища. До початку нового навчального року в ліцеї облаштували пандус, сходохід та встановили інформаційні таблички зі шрифтом Брайля. Також у закладі функціонує інклюзивна санітарна кімната.

За словами директорки ліцею Наталії Квятковської, навчальний заклад входить до флагманського проєкту «Рух без бар’єрів», що охоплює частину центральної частини міста. Вона зазначила, що створення доступного середовища є свідомим кроком на шляху до суспільства рівних можливостей.

У Дніпрі продовжують розвивати інклюзивну освіту. Заступниця начальника управління загальної середньої освіти департаменту гуманітарної політики міської ради Світлана Клявченко повідомила, що в закладах функціонує 710 інклюзивних класів, працюють асистенти вчителів та корекційні педагоги. У 81 школі встановлено пандуси, у 51 – обладнано санітарні кімнати для дітей з інвалідністю, у 67 діють ресурсні кімнати, у 37 – медіатеки. Таблички зі шрифтом Брайля вже з’явилися в ліцеї № 33 та в інклюзивно-ресурсному центрі.

Окрім цього, у ліцеї № 23 відкрили оновлений музей історії школи, який став переможцем міського конкурсу-огляду шкільних музеїв і отримав сертифікат на реконструкцію. У музеї представлено експонати, зібрані протягом десяти років — від першого випуску 1947 року до сьогодення.

Історик Світлана Світла зазначила, що створення музею стало результатом спільної роботи учнів, батьків та вчителів. На її думку, збереження історичної пам’яті є важливою умовою розвитку майбутніх поколінь.

Одинадцятикласник Михайло Штанцель підкреслив, що участь у проєкті допомогла йому знайти матеріали про фільм, знятий у школі 1983 року, та створити окрему експозицію з кадрами цієї стрічки.

Раніше ми писали, у Дніпрі адаптивний спорт допомагає в реабілітації важкопоранених ветеранів.

Також ми писали, складне мирне життя: як у Дніпрі  проводять реабілітацію ветеранів війни.

Категорія: Влада, Новини Дніпра