Китайський акаунт Apple Support на Weibo опублікував пост про функції батьківського контролю в App Store, який несподівано супроводжувався рекламним відео Samsung Galaxy Flip7. Хоча публікацію швидко видалили, інцидент викликав резонанс у мережі. Згодом Apple пояснила, що винен технічний збій на стороні платформи.
Публікація Apple містила типовий текст про батьківський контроль:
«Налаштувавши обмеження на своєму пристрої, ви можете керувати запитами на завантаження й покупки з App Store на пристрої дитини».
Проте до повідомлення випадково було прикріплено рекламу складного смартфона Samsung — Galaxy Z Flip7. Подібне поєднання викликало подив і обговорення в соцмережах, оскільки сталося саме в той момент, коли очікуються новини про iPhone Fold.
A mix-up occurred when China's official "Apple Support" Weibo account accidentally posted a promotional video for the Samsung Galaxy Z Flip7, which was later promptly taken down. pic.twitter.com/CvxT0EVWx7
Пост видалили майже одразу. Apple заявила, що офіційно не публікувала відео Samsung, і розглядає інцидент разом з Weibo для з’ясування причин
Помилка могла виникнути через збої у клієнтській частині Weibo або з переплутанням посилань під час управління акаунтами. Один з коментаторів припустив, що той самий маркетинговий агент, який обслуговує Apple і Samsung, міг ненавмисно вставити не той відеофайл