Для столиці це важливий крок у просуванні української продукції на ринки країн Балтії та Європи. Про це повідомила заступниця голови КМДА, депутатка Київради (фракція УДАР) Ганна Старостенко.
Серед учасників: ТОВ «Інтерагропак», ПрАТ «Київський маргариновий завод», ТОВ «ФІРМА «ФАВОР», ПрАТ «ОБОЛОНЬ», ТОВ «Рідна їжа», ТОВ «КИЇВХЛІБ», ТОВ «Київська макаронна фабрика», ТОВ «Асканія-Пак», ТОВ «Чанта Маунт» та ТОВ «ІТАК». Вони представили широкий асортимент — від інноваційних пакувальних рішень до харчової продукції преміум-класу. Участь київських компаній стала частиною стратегії міста щодо просування експортного потенціалу та зміцнення позицій Києва як інвестиційно привабливого регіону України.
«Для Києва стратегічно важливо підтримувати своїх виробників і розвивати партнерства, адже саме бізнес є фундаментом міської економіки. Лише від податків столичних підприємств бюджет отримує понад 7,5 млрд грн щороку. Майже 41% усіх загальнодержавних обсягів реалізації продукції забезпечують саме малі та середні підприємства Києва. Це кошти, які повертаються до громади у вигляді соціальних виплат, відбудови зруйнованого житла, допомоги нашим Захисникам та їхнім родинам, а також фінансування безпекових заходів у столиці. Тому, підтримуючи бізнес, ми фактично підтримуємо кожного киянина і створюємо основу для відновлення й розвитку міста навіть у найважчі часи», — наголосила Ганна Старостенко.
Відкриття стенда «Made in Kyiv» стало яскравою подією, що зібрала високопосадовців і представників бізнесу. У заході взяли участь Надзвичайний і Повноважний Посол України в Латвійській Республіці Анатолій Куцевол, віцемер м. Рига Маріс Спрінджук, голова правління Торгового дому України в Латвії Олександр Петров. Київську міську державну адміністрацію представляли Ганна Старостенко та заступник директора Департаменту промисловості та розвитку підприємства Анатолій Баган.
У межах виставки також відбувся Діловий форум українсько-латвійського співробітництва, що став майданчиком для презентації експортного потенціалу Києва та налагодження прямих контактів між бізнесом України та країн Балтії. Учасники форуму, зокрема представники міських адміністрацій Києва та Риги і компанії-виробники, обговорили перспективи співпраці, провели B2B-зустрічі та уклали низку важливих угод.
Серед ключових результатів форуму:
«Київські підприємства демонструють, що столиця України є не лише культурним і політичним центром, а й потужним осередком промислового потенціалу. У часи війни промисловість Києва показала стійкість, адже попри щоденні виклики підприємства відновлюють діяльність. Віримо, що участь у форумі дасть нові можливості для виходу на нові ринки збуту, розширення торговельно-економічного співробітництва та сприятиме налагодженню кооперації між виробниками. Стенд „Made in Kyiv“ привернув увагу тисяч відвідувачів, включаючи потенційних інвесторів і партнерів, що свідчить про інтерес до української продукції та про важливість продовження підтримки виходу столичних підприємств на нові ринки», — зазначив Анатолій Баган.
«Riga Food 2025» стала важливим майданчиком для зміцнення позицій київських брендів і для розширення економічних і культурних зв’язків між Києвом і Балтійським регіоном.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»